Loading color scheme

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące procesu zamówienia, prosimy o zapoznanie się z odpowiedziami.

Pellet Lasoviak możesz zamówić na kilka sposobów. 

- przez sklep internetowy, pod adresem https://sklep-rakoczy.pl/kategoria/pellet

- telefonicznie pod numerem 502 114 158 (Pn - Pt w godzinach 7.30 - 15.30)

- mailowo pod adresem [email protected]

Zadzwoń pod numer 502 114 158 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30)

Pellet Lasoviak pakowany jest w 15kg worki, które umieszczamy na paletach i zabezpieczamy mocną, szczelną folią (tzw. kapturowanie). W zależności od miejsca dostawy i zamówionej ilości pellet Lasoviak wysyłamy jest:

- firmą kurierską Raben lub JAS FBG 

- własnym transportem (do dyspozycji mamy auta mogące przewieźć jednorazowo 2, 5 lub 24 palety)

Pellet zamówiony na odległość (przez Internet lub telefonicznie) możesz zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia pod warunkiem, że worki, które chcesz zwrócić będą oryginalnie zamknięte (nie ma możliwości zwrotu otwartego worka) oraz odpowiednio przygotowane do transportu (ułożone na palecie i zabezpieczone przed przesuwaniem się folią typu strech). 

Pellet możesz odesłać w dowolny sposób lub dostarczyć osobiście do naszego magazynu w Stalowej Woli. Zwrócimy Ci poniesione koszty wysyłki (maksymalnie do wysokości najtańszego oferowanego przez nas sposobu dostawy, zgodnie z Art. 33 ustawy o prawach konsumenta).

Zamówienia w ilości poniżej 3 palet złożone i opłacone do godziny 10.00 (w dni robocze) wysyłamy tego samego dnia, a ich dostawa następuje najczęściej w kolejny dzień roboczy, a najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od wysyłki.

Zamówienia w ilości od 3 do 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.

Zamówienia w ilości powyżej 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 7 dni roboczych. 

Za pellet możesz zapłacić przy odbiorze, jednak do kosztów dostawy zostanie doliczona opłata pobraniowa w wysokości 20zł.