Loading color scheme
Szanowni Państwo, informujemy, że z powodu bardzo trudnej sytuacji na rynku pelletu, pellet LASOVIAK pozostaje niedostępny DO ODWOŁANIA. Ceny hurtowe oferowane aktualnie przez producentów nie różnią się od oferowanych przez nich cen detalicznych, co uniemożliwia prowadzenie ekonomicznie opłacalnej sprzedaży dystrybucyjnej. Nie jesteśmy w stanie określić czy i kiedy sytuacja ulegnie poprawie. Jest to całkowicie niezależne od nas.
Pellet Lasoviak możesz zamówić na kilka sposobów.
- przez sklep internetowy, pod adresem https://sklep-rakoczy.pl/kategoria/pellet
- telefonicznie pod numerem 502 114 158 (Pn - Pt w godzinach 7.00 - 15.00)
- mailowo pod adresem [email protected]
Zadzwoń pod numer 502 114 158 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00)
Pellet Lasoviak pakowany jest w 15kg worki, które umieszczamy na paletach i zabezpieczamy mocną, szczelną folią (tzw. kapturowanie). W zależności od miejsca dostawy i zamówionej ilości, pellet Lasoviak wysyłamy jest:
- Pocztą Polską (przesyłka paletowa), autem wyposażonym w windę i wózek paletowy
- własnym transportem (do dyspozycji mamy auta mogące przewieźć jednorazowo 2, 5 lub 24 palety) - maksymalnie do 150km od Stalowej Woli
Pellet zamówiony na odległość (przez Internet lub telefonicznie) możesz zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia pod warunkiem, że worki, które chcesz zwrócić będą oryginalnie zamknięte (nie ma możliwości zwrotu otwartego worka) oraz odpowiednio przygotowane do transportu (ułożone na palecie i zabezpieczone przed przesuwaniem się folią typu strech).
Pellet możesz odesłać w dowolny sposób lub dostarczyć osobiście do naszego magazynu w Stalowej Woli. Zwrócimy Ci poniesione koszty wysyłki (maksymalnie do wysokości najtańszego oferowanego przez nas sposobu dostawy, zgodnie z Art. 33 ustawy o prawach konsumenta).
Zamówienia w ilości poniżej 3 palet złożone i opłacone do godziny 10.00 (w dni robocze) wysyłamy tego samego dnia, a ich dostawa następuje najczęściej w kolejny dzień roboczy, a najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od wysyłki.
Zamówienia w ilości od 3 do 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.
Zamówienia w ilości powyżej 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 7 dni roboczych.
Za pellet możesz zapłacić przy odbiorze, jednak do kosztów dostawy zostanie doliczona opłata pobraniowa w wysokości 10zł. Przy pierwszym zamówieniu poprosimy Cię także o wpłatę zaliczki w wysokości 200zł. Przy kolejnych zamówieniach zaliczka nie będzie już wymagana.
Bez względu na to czy dostawa realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, czy transportem własnym sprzedawcy, obowiązują te same zasady dostarczenia i odbioru towaru.
Jeżeli chcesz odebrać pellet osobiście w siedzibie naszej firmy w Stalowej Woli prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi wymogami: