Loading color scheme

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące procesu zamówienia, prosimy o zapoznanie się z odpowiedziami.

Pellet Lasoviak możesz zamówić na kilka sposobów. 

- przez sklep internetowy, pod adresem https://sklep-rakoczy.pl/kategoria/pellet

- telefonicznie pod numerem 502 114 158 (Pn - Pt w godzinach 7.00 - 15.00)

- mailowo pod adresem [email protected]

Zadzwoń pod numer 502 114 158 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00)

Pellet Lasoviak pakowany jest w 15kg worki, które umieszczamy na paletach i zabezpieczamy mocną, szczelną folią (tzw. kapturowanie). W zależności od miejsca dostawy i zamówionej ilości, pellet Lasoviak wysyłamy jest:

- Pocztą Polską (przesyłka paletowa), autem wyposażonym w windę i wózek paletowy 

- własnym transportem (do dyspozycji mamy auta mogące przewieźć jednorazowo 2, 5 lub 24 palety) - maksymalnie do 150km od Stalowej Woli

Pellet zamówiony na odległość (przez Internet lub telefonicznie) możesz zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia pod warunkiem, że worki, które chcesz zwrócić będą oryginalnie zamknięte (nie ma możliwości zwrotu otwartego worka) oraz odpowiednio przygotowane do transportu (ułożone na palecie i zabezpieczone przed przesuwaniem się folią typu strech). 

Pellet możesz odesłać w dowolny sposób lub dostarczyć osobiście do naszego magazynu w Stalowej Woli. Zwrócimy Ci poniesione koszty wysyłki (maksymalnie do wysokości najtańszego oferowanego przez nas sposobu dostawy, zgodnie z Art. 33 ustawy o prawach konsumenta).

Zamówienia w ilości poniżej 3 palet złożone i opłacone do godziny 10.00 (w dni robocze) wysyłamy tego samego dnia, a ich dostawa następuje najczęściej w kolejny dzień roboczy, a najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od wysyłki.

Zamówienia w ilości od 3 do 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.

Zamówienia w ilości powyżej 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 7 dni roboczych. 

Za pellet możesz zapłacić przy odbiorze, jednak do kosztów dostawy zostanie doliczona opłata pobraniowa w wysokości 10zł. Przy pierwszym zamówieniu poprosimy Cię także o wpłatę zaliczki w wysokości 200zł. Przy kolejnych zamówieniach zaliczka nie będzie już wymagana.

Bez względu na to czy dostawa realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, czy transportem własnym sprzedawcy, obowiązują te same zasady dostarczenia i odbioru towaru.

  • Dostawa odbywa się autem wyposażonym w windę oraz ręczny wózek paletowy.
  • Kierowca zobowiązany jest do rozładowania towaru w miejscu utwardzonym, do którego możliwy jest bezproblemowy wjazd samochodem ciężarowym.
  • Kierowca nie jest zobowiązany do transportu towaru do pomieszczeń gospodarczych, wiat, kotłowni itp. !!!

Jeżeli chcesz odebrać pellet osobiście w siedzibie naszej firmy w Stalowej Woli prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi wymogami:

  • Przed przyjazdem koniecznie zadzwoń pod numer +48 502 114 158 i sprawdź aktualną dostępność towaru.
  • Upewnij się, że Twój środek transportu dysponuje odpowiednią przestrzenią ładunkową oraz ładownością. Pellet pakowany jest na paletach przemysłowych o wymiarach 120 x 100cm. Masa brutto palety wynosi 970kg.
  • Zadbaj o odpowiednią ilość gótówki, na chwilę obecną nie ma możliwości zapłaty za pellet kartą (możesz dokonać takiej płatności przed przyjazdem w naszym sklepie internetowym, w tym celu w koszyku zakupowym zastosuj kod rabatowy L1OSOBISTY).