Loading color scheme
Pellet Lasoviak możesz zamówić na kilka sposobów.
- przez sklep internetowy, pod adresem https://sklep-rakoczy.pl/kategoria/pellet
- telefonicznie pod numerem 502 114 158 (Pn - Pt w godzinach 7.30 - 15.30)
- mailowo pod adresem [email protected]asoviak.pl
Zadzwoń pod numer 502 114 158 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30)
Pellet Lasoviak pakowany jest w 15kg worki, które umieszczamy na paletach i zabezpieczamy mocną, szczelną folią (tzw. kapturowanie). W zależności od miejsca dostawy i zamówionej ilości pellet Lasoviak wysyłamy jest:
- firmą kurierską Raben lub JAS FBG
- własnym transportem (do dyspozycji mamy auta mogące przewieźć jednorazowo 2, 5 lub 24 palety)
Pellet zamówiony na odległość (przez Internet lub telefonicznie) możesz zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia pod warunkiem, że worki, które chcesz zwrócić będą oryginalnie zamknięte (nie ma możliwości zwrotu otwartego worka) oraz odpowiednio przygotowane do transportu (ułożone na palecie i zabezpieczone przed przesuwaniem się folią typu strech).
Pellet możesz odesłać w dowolny sposób lub dostarczyć osobiście do naszego magazynu w Stalowej Woli. Zwrócimy Ci poniesione koszty wysyłki (maksymalnie do wysokości najtańszego oferowanego przez nas sposobu dostawy, zgodnie z Art. 33 ustawy o prawach konsumenta).
Zamówienia w ilości poniżej 3 palet złożone i opłacone do godziny 10.00 (w dni robocze) wysyłamy tego samego dnia, a ich dostawa następuje najczęściej w kolejny dzień roboczy, a najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od wysyłki.
Zamówienia w ilości od 3 do 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.
Zamówienia w ilości powyżej 5 palet dostarczamy w terminie od 2 do 7 dni roboczych.
Za pellet możesz zapłacić przy odbiorze, jednak do kosztów dostawy zostanie doliczona opłata pobraniowa w wysokości 20zł.